Ouders en leerlingen

Wij gaan voor uitstekend onderwijs

U wilt het beste voor uw kinderen en dat delen wij. Stichting LVO streeft naar uitstekend en modern onderwijs. Onze organisatie, bestaande uit 25 scholen, is een bron van kennis op onderwijsgebied. We zetten onze creativiteit en betrokkenheid in voor iedere leerling.

Kien op kwaliteit

Alle LVO-scholen werken hard aan kwaliteit. Kwaliteitszorg en -ontwikkeling in de scholen zijn onze prioriteit. We zijn hier transparant in, schoolresultaten en –plannen staan op scholenopdekaart.nl

Www.Guyhouben.Com Bernardlievegoed Fullres 41

Altijd een passende school

De scholen van Stichting LVO bieden breed onderwijs aan. Van praktijkonderwijs tot en met gymnasium, van regulier onderwijs tot vrijeschool. Onze scholen bieden ruimte voor talenten in sport en muziek en extra's als tweetalig onderwijs en technasiumonderwijs. Al onze scholen hebben een eigen identiteit en zijn in heel Limburg en in Brabant te vinden.

85D 1541

Best denkbare onderwijs

Iedere leerling staat centraal. Ons onderwijs moet leerlingen optimaal voorbereiden op de samenleving en tegelijkertijd tegemoet komen aan de individuele leerbehoeften. Wij geloven dat het best denkbare onderwijs het maximale in een leerling naar boven haalt en daarom zetten we ons hier de komende jaren voor in.

Www.Guyhouben.Com Bernardlievegoed Fullres 20

Samenwerken

Om uitstekend onderwijs te bieden, werken we samen. Met leerlingen, ouders, leerlingen, basis- en hoger onderwijs en het bedrijfsleven. Leerlingen krijgen geregeld lessen van gastdocenten uit het bedrijfsleven. Leuk en leerzaam.

85D 2369

Regelingen

Er zijn regelingen voor leerlingen en ouders die geldig zijn op alle LVO-scholen. Bijvoorbeeld over privacy. Of wat doe je als je een klacht hebt? Kijk bij regelingen of vraag het na bij jouw school.

Foto Bank

Medezeggenschap

De gmr (gemeenschappelijke medezeggenschapsraad) van LVO is betrokken bij het organisatiebeleid en zorgt voor advies over of instemming met voornemens over de koers van de scholen en de organisatie. In de gmr zijn leerlingen, ouders en medewerkers vertegenwoordigd.

T&T Insectenhotel (M23) (24)