RO-G21712-3103 banner.jpg

Werken bij LVO

Met 25 scholen op ruim 30 locaties, verzorgen wij een breed onderwijsaanbod aan meer dan 23.500 leerlingen, verspreid over heel Limburg en een school in Brabant. Elke school is uniek en er is altijd wel een school die bij je past: van praktijkonderwijs tot vwo, van technasium tot tweetalig onderwijs en van Agora tot vrijeschool onderwijs. Wil jij het verschil maken in het onderwijs? Dan maken we graag kennis met je.

Waarom werken bij LVO?

Betekenisvol werk

Jij bent belangrijk voor de ontwikkeling van jongeren. Wij bereiden hen voor op een toekomstige plek in de maatschappij en laten ze hun eigen talenten ontdekken. Met positieve aandacht helpen wij onze leerlingen groeien!

Leuke collega’s

We doen ons werk met plezier en dat brengen we ook over op onze leerlingen. Net als de leerlingen, houden je collega’s ook van een gezellige sfeer en een grapje op zijn tijd. Om alvast wat gezichten zien, lees je de verhalen van onze collega’s.

Interview Eva Brauers, ondersteuningscoördinator op het Stella Maris College in Meerssen

Interview Mano Pallandt, teamleider op het Dendron College in Horst

Interview Sharon van Dael, docent muziek op scholengemeenschap Philips van Horne in Weert

Interview Mitch Geenen, docent aardrijkskunde op Groenewald in Stein

Ontwikkelmogelijkheden

Je krijgt ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid om te groeien in onze organisatie. Ben je bij ons toe aan een volgende stap in je loopbaan? Dan zijn er mogelijkheden om door te groeien, zowel binnen je eigen school als bij één van onze andere scholen.

Van en met elkaar leren

Je staat er nooit alleen voor. Met ruim 2.750 professionals hebben we veel kennis in huis. Collega’s inspireren elkaar en wisselen kennis uit in projecten, door intervisie en netwerkbijeenkomsten. Onderwijs ontwikkelen is nooit af.

Goed geregeld

Als professionele onderwijsorganisatie hebben wij de zaken goed geregeld. Wij bieden een aantrekkelijk primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket, zoals opleidingsmogelijkheden en het fiscaal voordelig kopen van een fiets, tablet, telefoon of fitnessabonnement. Jouw professionaliseringsbudget zet je in voor opleiding en ontwikkeling.
Kijk ook eens in de cao 2021 van het voortgezet onderwijs en de salarisschalen voor een indicatie van het loon.

Een goede start

Als je start op een van onze scholen zorgen wij voor een goede introductie. We vinden een goede begeleiding van nieuwe collega’s heel belangrijk. Elke school heeft hiervoor een eigen introductieprogramma.

Alle vacatures

Een overzicht van alle vacatures staan op onze vacaturesite werkenbijlvo.nl. Op de hoogte blijven van onze vacatures? Houd onze vacaturewebsite in de gaten of volg onze sociale media.

Kennismaken met het onderwijs

Overweeg jij een carrière in het onderwijs? Als zij-instromer wil je je vast eerst oriënteren. Dat kan via het Onderwijsloket. Ontdek welke routes er voor jou mogelijk zijn en welke functies je in het onderwijs kunt vervullen en met welke praktische zaken je rekening kunt houden als je in het onderwijs wilt werken.

Meer informatie over werken in het onderwijs als zij-instromer vind je op de website van de rijksoverheid

Vacatures