SJ-G21712-1363 banner.jpg

Werken bij LVO

Onderwijs is altijd in ontwikkeling en als collega draag je hieraan bij. LVO-medewerkers zijn ondernemende professionals. Medewerkers krijgen meer ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid om hun betrokkenheid om te zetten in daden. En hiermee op een creatieve wijze oplossingen te zoeken voor bijvoorbeeld gepersonaliseerd onderwijs. Het eigenaarschap van het onderwijs ligt daarmee op de plek waar deze thuis hoort: bij de docent. Goede en gemotiveerde medewerkers komen samen tot goed onderwijs. Regelmatig hebben we interessante vacatures in heel Limburg, van Maastricht tot Venray. Kijk daarom regelmatig op onze website www.limburgzoektdocenten.nl.

LVO is een grote werkgever en dat biedt voordelen: goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en een ruim aanbod van opleiding- en trainingsprogramma’s en carrièreperspectieven. Jij wilt het verschil maken en we bieden je graag de ruimte om dat te doen. De carrière- en opleidingsmogelijkheden bij LVO zijn ruim en één van onze 21 scholen past ongetwijfeld bij jou. In totaal werken bij LVO meer dan 3.000 mensen.

Wil je weten hoe wij over onderwijs denken? Kijk eens op www.leeropmaat.nl

Ontvang vacatures per mail

Een overzicht van alle vacatures staan op de website Limburgzoektdocenten.nl.

Op de hoogte blijven van alle vacatures? Schrijf je dan in voor onze vacaturenieuwsbrief. Je krijgt een melding in je mailbox zodra er vacatures zijn die bij jou passen.

Of volg ons via LinkedIn

Meer weten over het CAO VO? Op de website van de VO-raad staat de meest actuele informatie over deze CAO voor het onderwijs. Je kunt daar de CAO downloaden.

LVO Vacatures