Leveranciers

Stichting LVO koopt jaarlijks allerlei producten en diensten in: van digiborden tot elektriciteit en de inhuur van schoonmaakbedrijven. LVO houdt zich aan de Europese wetgeving op het gebied van aanbesteden.

Van digibord tot fietsenstalling

Al onze middelen worden ingezet voor de kwaliteit van het onderwijs en de onderwijsfaciliteiten. Van boeken tot grootschalige verbouwingen. Wij houden ons aan de nationale en Europese aanbestedingsregels.

DSC 0522

Aankondigingen

Geïnteresseerd in onze opdrachten? Openbare en Europese opdrachten kondigen we van te voren aan via TenderNed, dus houd deze website in de gaten.

Tenderned logo 2

Ons inkoopproces

De inkoop bij LVO verloopt gecoördineerd. De strategische inkoop en (Europese) aanbestedingen zijn de verantwoordelijkheid van de ondersteunende diensten. De tactische inkoop wordt gedaan door de regio's. Operationele inkoop vindt voornamelijk op onze scholen plaats. We hebben onze eigen inkoopvoorwaarden voor diensten, producten en vastgoed.

Whatsapp Image 2021 10 07 At 09.14.20

Contact met onze inkopers

Heb je vragen over ons inkoopproces of -beleid
Neem dan contact op met de inkoopafdeling via info@stichtinglvo.nl.

Inspiratiesessie Minecraft Education