Sint Jan-50882.jpg
icon_carriere.png

Carrière

Onderwijs is altijd in ontwikkeling en als collega draag je hieraan bij. LVO-medewerkers zijn ondernemende professionals. Regelmatig hebben we interessante vacatures in heel Limburg, van Maastricht tot Venray. Eén van onze 21 scholen past ongetwijfeld bij jou!
#LVO_2014.png

Onderscheidend werknemerschap

Medewerkers krijgen meer ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid om hun betrokkenheid om te zetten in daden. En hiermee op een creatieve wijze oplossingen te zoeken voor bijvoorbeeld gepersonaliseerd onderwijs. Het eigenaarschap van het onderwijs ligt daarmee op de plek waar deze thuis hoort: bij de docent. Goede en gemotiveerde medewerkers, komen samen tot goed onderwijs.

Lees meer over werken bij LVO

Direct naar de vacatures

lvo02.jpg

Onderscheidend werkgeverschap

LVO is een grote werkgever en dat biedt voordelen: goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een brede cafetariaregeling en opleidingsmogelijkheden. Bij LVO heb je ongeveer 3.000 collega’s. Wil jij het verschil maken in het onderwijs? Dan maken we graag kennis met je.

Lees meer over LVO als organisatie

Direct naar de vacatures