3-4-2023 maandag 3 april 2023

Leerlingen leggen de lat hoog tijdens Muziekgala

maandag 3 april 2023

Zo’n 80 muzikale leerlingen van Philips van Horne, Het College en Het Kwadrant, stonden in het Munttheater. Na een afwezigheid van drie jaar schitterden de leerlingen als vanouds in de spotlights van het Muntheater voor de 38ste editie van het welbekende Muziekgala. Zang, van pop tot klassiek, maar ook dans kwamen voorbij. De presentatie van de avonden was in handen van Jeroen Broens en Anne Hengeveld, leerlingen van de Philips van Horne en Het College.

Het waren fantastische avonden zoals ‘vanouds’ in het theater. Wat heerlijk dat het weer kan en wat hebben de leerlingen het goed gedaan! Ondanks dat dit voor de meeste de eerste keer was, was hier niets van te merken. De reacties vanuit het publiek waren erg lovend, wat een hoop potentie geeft voor volgend jaar. Ook de leerlingen zelf hebben er ontzettend van genoten. Een ervaring die niet alleen het publiek, maar ook de leerlingen met zich mee zullen nemen.

Dank aan iedereen die op welke manier dan ook heeft geholpen om deze avonden weer te laten plaatsvinden en er een groot succes van te maken! De 39e editie van het Muziekgala zal op 19/20/21 maart 2024 plaatsvinden in het Munttheater! Tot volgend jaar!

Optredens terug kijken

Benieuwd naar de optredens? Deze zijn hier terug te zien. Met dank aan dhr. Matt Verstappen die het Muziekgala digitaal heeft vastgelegd.

Weert de Gekste

Weert de Gekste schreef een mooi artikel over het Muziekgala. Benieuwd? Het artikel incl. een mooie fotoreportage is hier in te zien.

Stichting Limburgs Voortgezet Onderwijs

uitstekend onderwijs