31-1-2023 dinsdag 31 januari 2023

Belinda Westera benoemd tot rector van het Stella Maris College

dinsdag 31 januari 2023

Belinda Westera-Heusschen is door het college van bestuur van LVO benoemd tot rector van het Stella Maris College te Meerssen. De benoeming gaat in op 1 februari 2023.

Sinds 2019 maakt zij al deel uit van het directieteam van het Stella Maris College en momenteel functioneert zij als waarnemend rector van de school. Belangrijk in het onderwijs zijn volgens haar “aandacht voor vertrouwen en oog voor de menselijke maat”.

Over Belinda

Binnen onze stichting is Belinda al een tijd werkzaam in verschillende directiefuncties. Zo was zij sinds 2019 locatiedirecteur van het Stella Maris College in Valkenburg en eerder directeur van Terra Nigra Praktijkonderwijs en het vroegere OPDC Sint Michael in Maastricht. Belinda is begonnen als leerkracht en docent en heeft vervolgens de stap naar teamleider gemaakt. In haar carrière spelen de volgende thema’s zichtbaar een belangrijke rol: onderwijsontwikkeling, leerlingenzorg, communicatie, gedeeld leiderschap, veiligheid en kwaliteitszorg.

We wensen Belinda via deze weg heel veel succes als rector van het Stella Maris College!

Relevante artikelen

De Limburger - Belinda Westera-Heusschen aangesteld als nieuwe rector Stella Maris College Meerssen, 3 februari 2023

Meer Vandaag - Nieuwe directeur bij Stella Maris College, 2 februari 2023