8-6-2022 woensdag 8 juni 2022

Uitbreiding Groenewald Stein

woensdag 8 juni 2022

Op 14 oktober 2021 heeft de gemeenteraad van Stein besloten dat Groenewald als eerste wordt uitgebreid, binnen het Integraal Huisvestingsplan van de gemeente. In verband met deze uitbreiding heeft de afgelopen maanden een onderzoek plaatsgevonden. De gemeenteraad bespreekt op 23 juni 2022 de resultaten van het onderzoek. Als de raad akkoord gaat, is dit het startschot om met dit project van start te gaan.

Globale planning

Er is ongeveer een jaar nodig om de plannen uit te werken voor de omgevingsvergunning en om de opdracht voor de bouwwerkzaamheden aan te besteden. We verwachten dat de werkzaamheden in november 2023 starten en de uitbreiding van de school eind 2024 klaar is.

relevant artikel

De Limburger - Plan voor uitbreiding Groenewald in Stein klaar: nieuwe vleugel met klaslokalen, praktijkruimten en werkkamers, 8 juni 2022