28-2-2024 woensdag 28 februari 2024

Gala pop-up store op Graaf Huyn!

woensdag 28 februari 2024

Een nieuw en duurzaam pareltje bij Graaf Huyn. Een heuse pop-up store waar de eindexamenleerlingen gratis hun gala-outfit kunnen lenen. Voor de kleding wordt vaak veel geld uitgegeven dat slechts één keer wordt gedragen en daarna in de kast hangt. Dat kan beter dacht Graaf Huyn, nee: dat moet beter én duurzamer.

Het idee van een soort gala-kleding uitleen, dat al twee jaar leefde, wordt nu mede door de financiële steun van Stichting Ik Doe Mee werkelijkheid. De pop-up store a.k.a. Quartier Chic, vind je in het voormalig Huyn Huis dat naast de school ligt.

Quartier Chic is een “Say yes to the dress” omgeving, met pashokjes, spiegels, een zithoek voor familie/vrienden, een kroonluchter en veel blingbling. Leerlingen kunnen op afspraak komen kijken en passen. Het aanbod is gigantisch en zeer gevarieerd! Van hippe cocktailjurken tot strakke pakken, van XXS tot XXL en alles ertussen in. Ook hebben ze de mooiste accessoires om de look compleet te maken en bovendien kan de kleding indien nodig door een coupeuse worden aangepast.

Op vrijdagmiddag 8 maart zal Quartier Chic feestelijk worden geopend en vanaf 9 maart kan de eindexamenleerling van Graaf Huyn, komen kijken, passen, struinen en de mooiste gala-outfit scoren!

Relevante artikelen