BRAVO! College Cranendonck

Het BRAVO! College is een brede school waar de leerlingen de eerste twee leerjaren kunnen volgen voor de richtingen vmbo-bk en atheneum en de eerste drie leerjaren van de havo. Leerlingen kunnen ook de, volledige vierjarige MAVO volgen. De school biedt een uitstekende mogelijkheid voor leerlingen uit de gemeente Cranendonck om het voortgezet onderwijs te starten binnen hun eigen omgeving. Het BRAVO! College  is een kleine school met een warme en persoonlijke sfeer. De leerlingen krijgen veel persoonlijke aandacht.

Missie en kernwaarden

Het BRAVO! College Cranendonck wil zijn leerlingen niet alleen onderwijzen, maar ook VERRIJKEN als mens. Dit kan door te leren hoe uitdagingen GEZAMENLIJK aangepakt kunnen worden, samen met medeleerlingen, met docenten, met ouders, met de buurt en met andere onderwijsinstellingen. Deze gezamenlijke aanpak met mensen en organisaties die DICHTBIJ de leerling staan moet zorgen voor meer PLEZIER in het leren. Onze missie is dan ook:

Wij maken samen van het BRAVO! College Cranendonck de plezierigste school van de regio! Een Brabantse school die gekend en geliefd is in de buurt en waar plezier, samenwerken en presteren centraal staan.

Jan v. Schoonvorststraat 1
6021 BP Budel