27-3-2024 woensdag 27 maart 2024

Sophianum voorstellingen 'Parels & Diamanten': een juweeltje!

woensdag 27 maart 2024

“Ik was onder de indruk van deze professionele voorstelling. Kunnen jullie niet vaker in ons theater komen spelen?” Brigitte van Eck, directeur van het Theater aan ’t Vrijthof, is één van de personen die aanwezig waren tijdens de drie voorstellingen van ‘Parels & Diamanten’, afgelopen weekend. Drie uitverkochte voorstellingen lang genoten 2700 bezoekers van een “weergaloze, welhaast professionele show”. Van vrijdagochtend tot zondagavond waren 180 deelnemers (leerlingen, personeelsleden én oud-deelnemers) ondergedompeld in de artiestenwereld.

Er is zó veel te vertellen over ‘Parels & Diamanten’, dat het Sophianum een speciale cabaret-editie van hun nieuwsbrief het Sophietje hebben samengesteld.
Lees alle verhalen over het cabaretweekend in ’t Juweeltje.

IMG 20240323 WA0007