11-3-2024 maandag 11 maart 2024

Weerter scholen doen samen mee met kunstproject

maandag 11 maart 2024

Museum W organiseert het kunstproject 'Vaandels en Weert'. Diverse verenigingen in Weert werden onlangs opgeroepen om een nieuw vaandel te maken. De Weerter scholen BRAVO! College, Philips van Horne, Het Kwadrant en Het College hebben hier gehoor aan gegeven en doen SAMEN mee! De creatieve leerlingen van Het College, de Philips van Horne en het BRAVO! College hebben in totaal vier vaandels gemaakt met de thema's: we see ART, we talk ART, we love ART en we make ART. De leerlingen van Het Kwadrant maakten gezamenlijk drie vaandels.

Expositie en vaandelopdracht

Vol trots presenteren ze hun vaandels van zaterdag 23 maart t/m zaterdag 6 april tijdens de expositie in de Paterskerk te Weert waar alle nieuw gemaakte vaandels te zien zijn. Zondag 7 april wordt dit bijzondere project afgesloten met een vaandeloptocht door de binnenstad van Weert.

Kunst Weert 1