Het College

Op Het College Weert kunnen leerlingen terecht voor atheneum en gymnasium. De leerlingen van KOERS onderwijs volgen hun lessen op Het College.

undefinedProfiel Het College Weert

Het College heeft een lange traditie van goed onderwijs. Dat onderwijs is de afgelopen jaren nog rijker gemaakt. Maatwerk is het sleutelwoord. Leerlingen krijgen de ruimte om eigen keuzes te maken. Je krijgt meer verantwoordelijkheid en meer ruimte om zelf of samen met anderen aan projecten te werken. Wij willen dat je naast theorie ook kennis maakt met de toepassing ervan. Je wordt uitgedaagd om met deze kennis actief aan de slag te gaan. Het College Weert biedt atheneum, gymnasium en technasiumonderwijs.

Deze korte film, gemaakt voor onze vacaturewebsite www.limburgzoektdocenten.nl geeft een goed beeld van Het College en de andere scholen uit Weert.

KOERS

Met ingang van het schooljaar 2016-2017 huisvest Het College deze vorm van onderwijs voor de onderbouw mavo, havo en vwo. Bij KOERS geven leerlingen zelf richting aan en zijn zij zelf eigenaar van het eigen leerproces. Meer weten? Bekijk het filmpje!

Het College

Parklaan 1A