Het Bouwens

Het Bouwens biedt vmbo, mavo, havo, atheneum en gymnasium onderwijs. Het Bouwens is gehuisvest in Panningen. Het Bouwens heeft het predicaat Excellente school voor de afdeling vmbo-b.

Het Bouwens is een school waar vol gedrevenheid gewerkt wordt, op alle niveaus. Van vmbo tot en met gymnasium. Bij ons krijg je de kans je talent te ontdekken en de wereld om je heen te ontmoeten.

We vinden het belangrijk om samen met jou te werken aan je toekomst en te ontdekken wie je bent en wat je kunt. Dat doen we door je goed en individueel te begeleiden.

Bij vmbo-basis laten we je je eigen leerweg uitstippelen volgens het concept van ‘Big Picture Learning’. Voor gymnasiasten hebben we een speciaal programma. Ook de technische leerling is bij ons aan het juiste adres. Wij bieden een bijzondere techniekopleiding voor het vmbo en zijn tevens technasiumschool.

Blink jij uit in sport, muziek of een ander talent? Op het Bouwens zorgen we ervoor dat je kunt blijven ontwikkelen. Onder de noemer ‘Bouwens in Beweging’ hebben we verschillende programma’s waarmee we jouw talent combineren met ons onderwijs.

• Minister Calsstraat 10
    5981 VT Panningen