Romy Keulen wordt rector van het Grotiuscollege, Vrijeschool Parkstad en Compass

21 juli 2021

Het college van bestuur van LVO heeft mevrouw Romy Keulen MSc. aangesteld als rector van het Grotiuscollege en Vrijeschool Parkstad in Heerlen en Compass in Brunssum. Zij start op 1 augustus 2021 en zal zich voor de zomervakantie aan haar teams op de scholen komen voorstellen. Romy volgt interim-locatiedirecteur Peter Sijm op.

Romy is haar carrière begonnen als docent in beeldende vakken bij het DaCapo College in Sittard en is vervolgens doorgegroeid naar decaan en projectleider. In het ontwikkelen en vormgeven van onderwijs heeft Romy ruime ervaring opgebouwd, o.a. als trainer/ontwikkelaar bij ROC Koning Willem I College en als directeur van meerdere scholen in het primair onderwijs bij Dynamiek Scholengroep.

Naast haar werk is Romy Keulen actief in diverse nevenfuncties. Zij is directeur/eigenaar van PUUR leren, haar bedrijf voor onderwijsontwikkeling en -begeleiding. Ook is ze lid van de expertisegroep Bildung aan de Fontys Hogeschool en is ze lid van de werkgroep Antropologie in het onderwijs verbonden aan de Universiteit van Amsterdam.

We wensen Romy veel succes als rector van het Grotiuscollege, Vrijeschool Parkstad en Compass.