Nieuw lid Raad van Toezicht LVO

1 november 2018

Per 31 oktober 2018 is dhr. drs. W.T.G. (Walter) Dresscher benoemd tot lid Raad van Toezicht van Stichting Limburgs Voortgezet Onderwijs (LVO). De benoeming is op bindende voordracht van de Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad.

Met de invulling van de vacature is de RvT van LVO weer op volle sterkte. De Raad van Toezicht bestaat per 31 oktober 2018 uit:

• dr. J.J. Schrijen (voorzitter)
  • mr. C. Bode (vice-voorzitter)
  • drs. W.T.G. Dresscher
  • M.J.A.L. van Haasteren MA
  • C.C. Leppink-Schuitema

Over Walter Dresscher

Walter Dresscher is na jarenlang voorzitter van het dagelijks bestuur van de AOb (Algemene Onderwijsbond) te zijn geweest nog steeds verbonden aan de AOb als Buitengewoon lid van het hoofdbestuur. Hij is momenteel ook betrokken bij Stichting Internationaal onderwijs als bestuurslid. Als oud-docent en na meerdere (bestuurs)functies vervuld te hebben in diverse onderwijsorganisaties als de Onderwijscoöperatie, onderwijsvereniging Ons Middelbaar Onderwijs, het Nederlands Genootschap van Leraren, beschikt Walter Dresscher over ruime ervaring in het onderwijs en strategisch bestuurlijke ervaring.