Nico de Vrede benoemd tot interim-lid College van Bestuur Stichting LVO

16 oktober 2018

De Raad van Toezicht van Stichting Limburgs Voortgezet Onderwijs (LVO) heeft drs. N.E.F.A. (Nico) de Vrede benoemd tot interim-lid College van Bestuur. Zijn benoeming is per 15 oktober jl. ingegaan.

Samen met bestuursvoorzitter André Postema en interim-lid College van Bestuur VMBO Maastricht Jan Rijkers zal Nico de Vrede het College van Bestuur vormen. Hij neemt op ad interim basis de vacante positie in van lid College van Bestuur met de portefeuilles onderwijs en personeelszaken. De Raad van Toezicht heeft het proces voor het aanzoeken van een permanent lid College van Bestuur inmiddels opgestart.

Over Nico de Vrede

Nico de Vrede heeft ruime ervaring als interim bestuurder en manager in het onderwijs. Hij was recentelijk interim bestuurder bij Onderwijs Primair en het Arcus College Heerlen. Ook was hij jarenlang bestuurder/ rector van diverse scholengroepen en -gemeenschappen in de Randstad. Hij startte zijn onderwijscarrière als docent in Utrecht.