Nieuwe naam College Cranendonck: BRAVO!

7 september 2015

BRAVO! College Cranendonck, met die nieuwe naam gaat het voortgezet onderwijs in Budel een nieuwe toekomst tegemoet. Vrijdag 4 september jl. werd het voormalige College Cranendonck op feestelijke wijze heropend. Te midden van alle betrokken partijen in en rondom de school, mochten de jongste en de oudste leerling van de school de nieuwe naam onthullen: BRAVO! College Cranendonck. Een inspirerende naam die past bij de nieuwe koers van de school.

Nieuwe missie

Het BRAVO! College vaart een eigen vastberaden koers. Na periodes van onduidelijkheid gaat het volle kracht vooruit. Er is een volledige MAVO-opleiding en de samenwerking met Het College, de Philips van Horne en Het Kwadrant in Weert voor de VWO-, HAVO- en VMBO-studies verloopt zeer voorspoedig. De school is zeer trots op de ingeslagen koers; het trotse resultaat van overleg en samenwerking tussen alle betrokken partijen in en rondom de school. Vanuit bijeenkomsten met Stichting Limburgs Voortgezet Onderwijs (LVO), de gemeente, stichting Vocaal, jongerenwerk, ondernemers, buurtbewoners, ouders, leraren en leerlingen is de koers bepaald om de nieuwe missie waar te maken: “Wij maken samen van Het BRAVO! College Cranendonck de plezierigste school van de regio! Een Brabantse school die gekend en geliefd is in de buurt en waar plezier, samenwerken en presteren centraal staan.”

undefined     undefined