Docenten IOO gematcht

4 juni 2015

‘De Ontmoeting’ tussen onze nieuwe docenten en de afgevaardigden van onze scholen vond plaats op vrijdag 29 mei in de ECI Cultuurfabriek in Roermond. Deze bijeenkomst was onderdeel van de bijzondere werving- en selectie ‘Goed vooruitzicht’ van Stichting LVO.

Het doel van De Ontmoeting was om bij te dragen aan een goede match tussen de nieuwe docenten van het innovatieprogramma IOO en de scholen. Volgens de deelnemers een geslaagde bijeenkomst!

Verkenning

In de sollicitaties moesten de kandidaten zichzelf pitchen, nu was het de beurt aan LVO. Verschillende afgevaardigden lieten in een korte pitch zien wat hun cluster en de bijbehorende scholen deden en waar zij voor stonden.
Na de pitches volgden rondetafelgesprekken. De docenten schoven in twee rondes aan bij verschillende clusters naar keuze om nader kennis te maken en informatie uit te wisselen. De afsluitende netwerkborrel bood gelegenheid om deze inspirerende en geanimeerde gesprekken voort te zetten.

Match

De vertegenwoordigers van de LVO clusters en de nieuwe docenten hebben hun voorkeuren aangegeven bij de organisatie van het programma IOO. Inmiddels zijn zij allemaal ingelicht over welke match gemaakt is tussen de kandidaten en de clusters. De arbeidsvoorwaardengesprekken starten zeer binnenkort. Voor de kandidaten wordt zo spoedig mogelijk duidelijk op welke school van het betreffende cluster zij starten in het nieuwe schooljaar.

undefinedundefined