Broeklandcollege rouwt na overlijden van geliefde docent

13 oktober 2015

Op zondag 11 oktober hebben collega’s, ouders en leerlingen het verdrietige nieuws ontvangen over het overlijden van wiskundedocent Allard Kerbusch die sinds vrijdag 9 oktober vermist was.

Verdriet

Zijn zelfgekozen dood heeft velen geraakt en diepbedroefd gemaakt. Honderden bekenden, familie, collega’s en (oud-) leerlingen verzamelden zich op het Broeklandcollege diezelfde zondagavond om Allard Kerbusch te herdenken en om elkaar te steunen met het verlies. Het online condoleanceregister is geopend via http://lvo-parkstad.nl/condoleance/.

We wensen de familie, onze collega’s en leerlingen van het Broeklandcollege en alle nabestaanden heel veel sterkte met het verlies.

Opvang

De lessen zijn maandag 12 oktober jl. niet doorgegaan. Alle leerlingen en collega’s hebben die dag de gelegenheid gehad om te herdenken, te praten met elkaar en met professionele hulpverleners. Ook de komende periode is professionele begeleiding op school beschikbaar.