Het College

Op Het College Weert kunnen leerlingen terecht voor atheneum en gymnasium.

undefinedProfiel Het College Weert

Het College heeft een lange traditie van goed onderwijs. Dat onderwijs is de afgelopen jaren nog rijker gemaakt. Maatwerk is het sleutelwoord. Leerlingen krijgen de ruimte om eigen keuzes te maken. Je krijgt meer verantwoordelijkheid en meer ruimte om zelf of samen met anderen aan projecten te werken. Wij willen dat je naast theorie ook kennis maakt met de toepassing ervan. Je wordt uitgedaagd om met deze kennis actief aan de slag te gaan. Het College Weert biedt atheneum, gymnasium en technasiumonderwijs.

Deze korte film, gemaakt voor onze vacaturewebsite www.limburgzoektdocenten.nl geeft een goed beeld van Het College en de andere scholen uit Weert.

Stichting VO regio Weert - Bedrijfsleven

Een bloeiend samenwerkingsverband tussen het regionale bedrijfsleven en vmbo school Het Kwadrant genaamd De Stichting Kwadrant – Bedrijfsleven is in opzet, organisatie en uitvoering veranderd.

De Stichting vertegenwoordigt voortaan de drie Weerter scholen voor voortgezet onderwijs: Het College, de Philips van Horne en Het Kwadrant. Door deze uitbreiding was een naamswijziging derhalve onontkoombaar. De naam van de Stichting Kwadrant – Bedrijfsleven is met ingang van 9 mei 2017 gewijzigd in STICHTING VO regio Weert – BEDRIJFSLEVEN.

Het College

Parklaan 1A