BRAVO! College Cranendonck

Aan het BRAVO! College Cranendonck kunnen leerlingen de volledige vierjarige MAVO kunnen volgen en de eerste twee leerjaren voor de richtingen vmbo B/K en havo-atheneum (HA).

Nieuwe missie BRAVO! College Cranendonck

Het BRAVO! College vaart een eigen vastberaden koers en gaat volle kracht vooruit. De school is zeer trots op de ingeslagen koers; het trotse resultaat van overleg en samenwerking tussen alle betrokken partijen in en rondom de school. Vanuit bijeenkomsten met LVO, de gemeente, stichting Vocaal, jongerenwerk, ondernemers, buurtbewoners, ouders, leraren en leerlingen is de koers bepaald om de nieuwe missie waar te maken:“Wij maken samen van Het BRAVO! College Cranendonck de plezierigste school van de regio! Een Brabantse school die gekend en geliefd is in de buurt en waar plezier, samenwerken en presteren centraal staan.”

Het Bravo College Cranendonck biedt een uitstekende mogelijkheid voor leerlingen uit de gemeente Cranendonck om het voortgezet onderwijs te starten binnen hun eigen omgeving.

Ga je naar Het BRAVO! College Cranendonck dan vervolg je je studie na het tweede leerjaar op een andere locatie: Het Kwadrant voor vmbo-basis en kader, de Philips van Horne voor havo en Het College Weert voor atheneum.

Locaties

BRAVO! College Cranendonck