lvo15.jpg
icon_leveranciers.png

Leveranciers

Stichting LVO koopt jaarlijks allerlei producten en diensten in: van digiborden tot elektriciteit en de inhuur van schoonmaakbedrijven. LVO houdt zich aan de Europese wetgeving op het gebied van aanbesteden.
Fietsenstalling

Van digibord tot fietsenstalling

Al onze middelen worden ingezet voor de kwaliteit van het onderwijs en de onderwijsfaciliteiten. Van boeken tot grootschalige verbouwingen. Wij houden ons aan de nationale en Europese aanbestedingsregels.

TenderNed.PNG

Aankondigingen

Geïnteresseerd in onze opdrachten? Openbare en Europese opdrachten kondigen we van te voren aan via TenderNed, dus houd deze website in de gaten.

lvo01.jpg

Ons inkoopproces

De inkoop bij LVO verloopt gecoördineerd. De strategische inkoop en (Europese) aanbestedingen zijn de verantwoordelijkheid van het Bestuursbureau. De tactische inkoop wordt gedaan door de servicepunten in de clusters. Operationele inkoop vindt voornamelijk op onze scholen plaats. We hebben onze eigen inkoopvoorwaarden voor diensten, producten en vastgoed.

1409-18 primaire mailadressen.JPG

Contact met onze inkopers

Heb je vragen over ons inkoopproces of -beleid? Neem dan contact op met de inkoopafdeling via info@stichtinglvo.nl.