LVO geeft Limburg toekomst!

LVO is een onderwijsorganisatie met scholen voor voortgezet onderwijs verspreid over heel Limburg. Onze scholen zijn zonder uitzondering kleinschalig. Soms ziet u dat terug in het gebouw, soms in de organisatie binnen het gebouw. In een veilige omgeving ontdekt en ontwikkelt uw kind zijn talenten, onder begeleiding van deskundige docenten. Betrokken mensen die stn voor onderwijskwaliteit. Die er samen met u voor willen zorgen dat uw kind lekker in zijn vel zit en het maximale uit zichzelf haalt.

Kortom: we zetten ons in voor uitstekend onderwijs en bereikbare scholen van alle schooltypes voor Limburgse leerlingen. Daarmee geven we toekomst aan uw kind en aan onze provincie.

Leerlingen Graaf Huyn denken mee met waterschap

Waterschap heeft gevraagd of leerlingen van het technasium op het Graaf Huyn College wilden meedenken over hoe de beek kan stromen.

Onderwijsprijs voor Kwadrant Weert

Het Kwadrant in Weert heeft de Onderwijsprijs Limburg 2013-2015 gewonnen.

Het is namelijk niet voldoende dat het verstand gezond is: veel belangrijker toch is dat men het goed gebruikt.

Rene Descartes

.