Privacyverklaring
U kunt onze website bezoeken zonder dat u ons meedeelt wie u bent en zonder dat u daarvoor persoonlijke gegevens moet vrijgeven. Er bestaat echter de mogelijkheid dat wij voor specifieke doeleinden informatie van u nodig hebben, zoals bijvoorbeeld naam en adres. Wij streven ernaar u dat te allen tijde te laten weten, voordat wij persoonlijke informatie via internet verzamelen.

Als u besluit ons of onze zakelijke partners die persoonlijke informatie te verstrekken die zij nodig hebben - om met u te corresponderen bijvoorbeeld - zullen wij u zo mogelijk laten weten op welke manier deze informatie zal worden gebruikt. Wanneer u aangeeft dat die informatie niet mag worden gebruikt als basis voor verder contact, respecteren wij dat.

LVONieuws
U kunt zich op onze website door het invullen van een aanmeldformulier, aanmelden voor de maandelijkse nieuwsbrief van LVO, LVONieuws. De gegevens die u op het formulier invult, worden opgeslagen in een database en worden voor geen enkel ander doel gebruikt dan de verzending van LVONieuws. U kunt zich te allen tijde afmelden voor LVONieuws door onderaan de nieuwsbrief te klikken op de link ‘afmelden’, of door een mail te sturen aan info@stichtinglvo.nl met als onderwerp ‘afmelden LVONieuws’. Uw gegevens worden dan zo snel mogelijk en permanent uit onze database verwijderd.

Statistieken
Website
Van de website worden statistieken bijgehouden. Deze rapportages geven slechts algemene gegevens over het aantal (unieke) bezoekers, de meest populaire onderdelen van de website, de tijdsduur per bezoek et cetera.

LVONieuws
Op nieuwsbriefniveau worden ook statistieken bijgehouden. Deze rapportages geven een beeld van het openen van de e-mail, het doorklikken op berichtniveau en eventueel het doorsturen van de nieuwsbrief. Deze gegevens zijn herleidbaar tot op het niveau van e-mailadressen, maar worden niet voor enig ander doel gebruikt dan het krijgen van een beeld van interessepercentages van de totale doelgroep.

Wij maken op deze website gebruik van cookies. We gaan ervan uit dat u ons hiervoor toestemming verleent. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. Wij gebruiken cookies om het inloggen op onze website te vergemakkelijken/uw instellingen en voorkeuren te onthouden. U kunt deze cookies uitzetten via uw browser maar dit kan het functioneren van onze website negatief aantasten. U heeft het recht om te vragen om inzage in en correctie of verwijdering van uw gegevens. Zie hiervoor onze contactpagina. Om misbruik te voorkomen kunnen wij u vragen om u adequaat te identificeren. Wanneer het gaat om inzage in persoonsgegevens gekoppeld aan een cookie, dient u een kopie van het cookie in kwestie mee te sturen. Cookies kunt u alleen zelf verwijderen, aangezien deze op uw computer opgeslagen zijn. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw browser.

Beveiliging en kwaliteit van de informatie
Onze bedoeling is de kwaliteit en integriteit van de persoonlijke informatie te bewaken. Aanvragen van gebruikers voor het aanpassen of verwijderen van persoonlijke informatie zullen zo snel mogelijk worden behandeld.

Links naar andere sites
Onze website bevat links naar andere websites. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van die andere websites of voor de privacybescherming op die websites.

LVO behoudt zich het recht voor deze Privacyverklaring te allen tijde met onmiddellijke ingang en zonder kennisgeving vooraf te wijzigen.

We are shaped and fashioned by what we love.

Goethe